2013. február 12., kedd

Gránát és holdkő nyakék ezüsttel - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Gyönyörű mélyvörös színű gránát nyakék holdkővel, mely alkalmi és elegáns hétköznapi viseletnek is kiváló.
Az ékszer készítése során a legmagasabb AAA minőségű valódi gránát drágaköveket használtam fel, melyeket holdkő gyöngyökkel választottam el egymástól. A nyakék közepére 5 nagy holdkő ékkövet tettem, melyeket ezüst gyöngyökkel emeltem ki.
Sterling ezüst gyöngyökkel, szerelékekkel és delfin kapoccsal zártam le az nyakéket.
Amikor a nyakékre napfény hullik, felragyognak a drágakövek színei vörös és elképesztően élénk kék és fehér színekben.
Az ékszer minden része vadonat új, az ékkövek eredetiek, valamennyi szerelék tömör . 925 sterling ezüst.
A nyakéket odafigyeléssel készítettem, hogy kényelmes legyen viselni.
Minden kézműves ékszeremet azonnal tudom küldeni.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2013-02-21 21:56
. Gránát és holdkő nyakék ezüsttel - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése