2012. november 30., péntek

Crest Whitestrips Advanced Vivid - Jelenlegi ára: 9 000 Ft

Eladó az USA legnépszerűbb fogfehérítő készletei közül a legújabb típus.
A készlet nem teljes, 14 napos kiszerelésből 13 napi adag van meg, dobozban, leírással és a 13 napi adag egyenként csomagolva.
Nagyon sok jót hallottam a termékről és baráti körben szép eredményeket is láttam, ezért megrendeltem, de 1 tapasz kipróbálása után kiderült, hogy az én fogaim sajnos túlérzékenyek, így maximum a sokkal kevésbé hatékony sensitive tapaszokat bírják..
Ezért szeretném eladni ezt a csomagot, másnak biztosan hatásos lesz.
(Utánanéztem a neten és már 7 nap alatt is látványos az eredmény)
Ha érzékeny a fogad, akkor ne ezt a típust válaszd.


Jelenlegi ára: 9 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-12 07:33
. Crest Whitestrips Advanced Vivid - Jelenlegi ára: 9 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése