2013. január 24., csütörtök

Új! Rombusz mintás harisnya fekete L, XL - Jelenlegi ára: 650 Ft

Eladó a képeken látható harisnyanadrág. Igyekeztem minden lényeges infót lefényképezni a csomagolásról, de ha további kérdés lenne, akkor kérlek írj! A barna mintáját fényképeztem, mert nem akartam a feketét kibontani, a csomagoláson keresztül viszont nehezen látható azok mintája.
Minden licit tárgya egyetlen harisnya, így amennyiben többet is találsz a képen, akkor azokat külön-külön aukcióban tudod megvásárolni.  
Ma töltök fel több harisnyát saját ruhatárból, ám ezek mind újak (ha 1-2 darab nem, azt külön jelzem), mert van néhány mániám (cipő, harisnya, táska - csupa olyan, ami minden nő számára fontos), amik esetében nem tudok ellenállni a vásárlásnak... : ) Ezekből természetesen jócskán túl is készletezem magam, így a szülés utáni alakváltozás hatására a felhalmozott darabok számomra használhatatlanná váltak. : (((
Nézz szét közöttük! Több darab vásárlása esetén jelentősen spórolhatsz a postaköltségen!
(Sima, vagy elsőbbségi levélként csak a vevő felelősségére postázom! )
Ha van időd, nézd meg a többi aukciómat is, mert éppen rendet rakok a szekrényeinkben (a gyerekek nálunk is nőnek : ) és két szülés után nekem is változtak a méreteim), így hátha rábukkansz Te is valami szépre!
Kérdezz bátran, alkuképes vagyok!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 650 Ft

Az aukció vége: 2013-02-13 19:49
. Új! Rombusz mintás harisnya fekete L, XL - Jelenlegi ára: 650 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése